Kontakt: 600 300 079

google sem

Reklama w Google AdWords, Skutecznie przyciągamy klientów

Zastanawiasz się dlaczego Twoja konkurencja ma więcej klientów? To proste, oni postawili na reklamę w Google AdWords - nie kupuj kota w worku, płać tylko za efekty, to obecnie najtańszy sposób pozyskiwania klientów w internecie.

Jak działają linki sponsorowane?

Reklama AdWords działa na zasadzie płatności za kliknięcie (CPC - cost per clic). Kampania linków sponsorowanych, pozwalają precyzyjnie określić odbiorcę reklamy, po przez dopasowanie wyboru szukanych fraz.

Dlaczego jest to jedna, z najbardziej opłacalnych reklam?

Ponieważ internauta który zdecydował się na kliknięcie, jest zainteresowany Twoją reklamą - a to już potencjalny klient, który po wejściu na Twoją stronę internetową, odpowiednio pokierowany z dużym prawdopodobieństwem będzie zainteresowany Twoją ofertą. Z wyszukiwarki Google korzysta 96% polskich internautów. Pamiętaj, że treść strony na którą kieruje reklama, musi być zgodna z oczekiwaniem klienta, tym samym tematycznie powiązana z reklamą.

Jakie jest prawdopodobieństwo że internauta, akurat Twoją ofertą będzie zainteresowany?

Z punktu widzenia klienta wyszukiwarka jest widziana jako narzędzie, zwracające odpowiedzi na zadane pytania przez użytkownika. To jednak w rzeczywistości składa się dwóch mediów: wyniki organiczne (pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania organicznego) oraz wyniki sponsorowane jako reklama tekstowa. Zapłata, jednak nie jest pobierana za wyświetlenie reklamy, na pierwszej stronie, niezależnie od liczby wyświetleń. Zapłata jest pobierana w momencie kliknięcia w reklamę, po czym następuję przeniesienie na Twoją stronę o adresie wskazanym w reklamie. Tylko interesująca reklama i zgodna z oczekiwaniem klienta, może wzbudzić spodziewane emocje sprzyjające dokonania transakcji zakupowej towarów lub usług.

Gdzie są wyświetlane linki sponsorowane?

Sponsorowana reklama tekstowa jest wyświetlana ponad wynikami organicznymi lub pod nimi oraz z prawej strony. Pozycja na której zostanie wyświetlona reklama jest zależna od kliku czynników: ustawiona kwota za kliknięcie, kwota którą proponuje konkurencja oraz jakość Twojej reklamy. W Google AdWords płacisz tylko za efekty, wtedy tylko gdy ktoś kliknie na reklamę, pozyskując w ten sposób potencjalnego klienta.

google adwords

Jak jest koszt reklamowania strony w Google AdWords oraz zasięg reklamy?

Dobra wiadomość - w Google AdWords nie ma narzuconych ograniczeń wielkości budżetu, Twój dzienny budżet może wynosić nawet 1 zł. Wszystko zależy od popularności danej frazy, jej konkurencji, która decyduje o stawce za kliknięcie. Dokładne dopasowanie obszaru poszukiwań reklamy przez internautów - można precyzyjnie docierać do klientów z obszaru, który Cię interesuje np: klienci z miasta Warszawy. Internauci z innych miast w tej sytuacji nie zobaczą Twojej reklamy.

Co zrobić żeby Kampania AdWords, przyniosła oczekiwane rezultaty?

Korzyści dla reklamodawcy = dobra jakość dla użytkownika. Optymalizacja oraz sprawne zarządzanie elementami: reklama merytorycznie poprawna niosąca przekaz dla internauty, prawidłowo dobrane słowa kluczowe, oraz treść strony na którą skierowana jest reklama musi być dopasowana do wyniku wyszukiwania.

Ta strona używa plików cookie Więcej informacji